За даними Engadget, ідеться про тайтли, що в місцевій системі маркуються як C (18+) та D (лише для дорослих). Податок стосуватиметься і дисків, і цифрових копій, і всіх внутрішньоігрових платежів. Рішення Палати депутатів і тепер проєкт має пройти Сенат, який розглядатиме бюджет до 15 листопада.
Ініціативу вніс Мінфін Мексики ще у вересні. Чиновники пояснюють її бажанням зменшити соціальні ризики: у пояснювальній записці вони посилаються на дослідження, що пов’язують регулярну гру в жорстокі тайтли з вищою агресивністю підлітків, ізоляцією та тривожністю. Водночас у згаданій роботі 2012 року відзначали й позитивні ефекти (тренування моторики та стресостійкості). Саме тому фінальний текст можуть уточнити під час сенатських дебатів: наприклад, визначити, як оподатковуватимуться доповнення, підписки та ігрові валюти.
Ринок точно відчує зміни після набуття чинності. Податок закладатимуть у ціну й місцеві студії, і глобальні видавці, що продають у Мексиці через Steam, PlayStation Store чи Xbox Store. Це може підняти вартість ігор і контенту, а також вдарити по free-to-play, де доходи формують дрібні платежі. Частина аудиторії може перейти на неофіційні майданчики або купувати ключі за кордоном.
Вікова система маркування відеоігор у Мексиці діє з 2021 року. Дискусії про вплив насильницького контенту тривають роками, але єдиного наукового висновку про прямий причинний зв’язок між іграми та реальним насильством немає. Остаточне рішення щодо 8% ставки ухвалюватиме Сенат; якщо норму включать до бюджету, вона може запрацювати вже з наступного фінансового року.
Нагадаємо, раніше dev.ua писав про те, як вчені з’ясували, що навіть ігри з елементами насильства можуть знижувати фізіологічні прояви стресу . Піддослідні грали у гру про середньовічну Францію, де виживання залежить від боротьби з жорстокістю, щурами та жахом.
https://dev.ua/news/meksyka-zaprovadzhuie-8-podatok-na-ihry-z-nasylstvom-1760948003

Добавить комментарий