Дуже багато малих компаній і стартапів на початкових етапах використовують таблиці Excel, оскільки вони вже мають досвід роботи з ними та прагнуть економити. Однак коли ці бізнеси набирають обертів, кількість їхніх клієнтів і замовлень зростає, з’являється дуже багато проблем. Це і відсутність структури даних, хаос у замовленнях та багато іншого. Саме тут виникає необхідність у систематизації всіх процесів, пов’язаних зі зберіганням бази даних клієнтів, інформації про замовлення, статусів клієнтів та інше. CRM система — це універсальне рішення.
В інтернеті ви можете знайти безліч CRM із різним бюджетом, дизайном і функціоналом, але не всі вони підходять людям, які не мають досвіду використання цих платформ. Саме тому, ми вирішили зробити огляд п’яти найкращих CRM, які підійдуть як новачкам, так і людям, які вже давно користуються CRM-системами. Перша у списку SendPulse — мультиканальна платформа, яка надає доступ до всіх каналів, необхідних для ефективного спілкування з клієнтами та просування вашого продукту.
SendPulse
SendPulse — багатоканальна українська платформа, яка ідеально підійде бізнесам, які хочуть використовувати декілька маркетингових каналів для просування їхнього продукту. Сервіс дає можливість не тільки зберігати контактні дані та контролювати статуси всіх клієнтів, а й створювати чат-боти для Instagram, Facebook Messenger, WhatsApp та Telegram. Ви також можете робити emai-розсилки, SMS і веб-пуш. Щоб використовувати платформу, вам не потрібно мати навичок із кодування. Інтерфейс сервісу інтуїтивний, а це значить, що навіть новачок із легкістю може освоїти CRM та інструменти для створення розсилок на різних каналах.
Зупинімося на CRM для інтернет-магазину і поговоримо про неї більш детально. Перше, що варто зазначити це те, що SendPulse дає вам можливість обʼєднати всі канали комунікації, контакти, заявки, документо- й товарообіг в єдину систему управління. Платформа збирає заявки з усіх можливих джерел — форм, попапів та онлайн-чату на сайті, соцмереж, email, чат-ботів, курсів — після чого вони автоматично потрапляють у CRM. Ваш менеджер лише консультує, спонукає до покупки та працює із запереченнями. Усі інші процеси абсолютно автоматизовані.
Завдяки SendPulse, ви будете на зв’язку у Facebook Messenger, Telegram, WhatsApp, Instagram, Viber та онлайн-чаті на сайті без необхідності перемикатися між інтерфейсами й обліковими записами з компʼютера чи мобільного застосунку. Також ви можете спілкуватися з клієнтами, використовуючи дзвінки чи SMS, та після взаємодії залишити нотатку, зафіксувати угоду або запустити чат-бота.
Ви можете ефективно розподіляти завдання між членами вашої команди. Платформа дає вам змогу створити угоду та призначити відповідальних. Після цього ви можете відстежувати прогрес взаємодії з покупцем. CRM також має дошку завдань із вбудованим календарем. Вона допомагає планувати та регулювати роботу всередині команди. Ви також маєте можливість створювати завдання та додавати коментарі до них, а відповідальним прийде оповіщення про дедлайн.
Ціна: однією з переваг SendPulse є наявність безплатного плану, який дає вам можливість запросити 4 користувачів, створити 2 воронки та 2 дошки, а також 5 ланцюжків, 1 подію, 50 елементів в Automation 360. Найдешевший Lite план обійдеться вам у приблизно 500 гривень на місяць. Цей тарифний план дає змогу створити 2 воронки, 2 дошки, а також 8 ланцюжків, 5 подій, 50 елементів в Automation 360.
HubSpot CRM
HubSpot — це багатьом відомий сервіс, який дає можливість поєднувати різні інструменти, щоб якомога більше потенційних клієнтів дізналися про ваш продукт. До цього списку входить і CRM, створена як для малого, так і для середнього бізнесу, які мають на меті структуризацію даних і контроль продажів. Вона не вимагає особливої підготовки або технічних знань, тож користувачі можуть із першого дня використовувати цю платформу. Інтерфейс простий і зручний у використанні, тому ви можете освоїти сервіс за кілька днів.
Платформа дає змогу створювати контакти, в будь-який момент оновлювати дані, фіксувати дії з продажів і слідкувати за історією взаємодій із кожним клієнтом — усе в одному місці. Якщо ви вже маєте клієнтську базу, то можете з легкістю імпортувати її. Потім — створювати звіти щодо продажів, над якими працює ваша команда.
HubSpot пропонує зручну автоматизацію. Це значить, що ви можете налаштувати воркфлоу різної складності. Платформа дає можливість відправляти як email-привітання лідам, так і тригерні серії листів. Усе залежить від того, що ви маєте на меті. Сервіс також пропонує вбудовані шаблони, аналітику конверсій та інтеграцію з поштовими сервісами. Тож ви можете обрати шаблон, адаптувати його та налаштувати тригери, а після відправки аналізувати, чи була розсилка ефективною та що необхідно зробити для покращення конверсій.
CRM інтегрується з усіма необхідними платформами — такими як Gmail, Outlook, Zoom, Slack, Shopify, WordPress, Zapier і багатьма іншими. Так, вам не потрібно переходити з однієї платформи на іншу. Усі взаємодії з клієнтами ви можете побачити в одному місці, що дуже зручно.
Ціна: HubSpot дозволяє використовувати свою CRM безплатно. Безплатний план дає вам 1000 контактів, 1 воронку продажів і 3 дашборди. Платний тарифний план обійдеться вам приблизно в 1900 гривень на місяць за одного користувача. За ці гроші ви отримаєте 3000 кредитів HubSpot і користувацьку звітність.
Pipedrive
Pipedrive — це платформа, створена допомогти бізнесу керувати угодами з клієнтами та прогресом кожної з них. Цей сервіс — про ефективну роботу команди з продажу й підвищення продуктивності вашої компанії. Pipedrive має простий інтерфейс, завдяки якому чітко видно всі етапи продажів і рух угод. Для того щоб додати нового ліда або змінити статус угоди, вам необхідно лише перетягнути потрібний елемент. Система ідеально підійде малому й середньому бізнесу, який хоче систематизувати всю інформацію, покращити конверсії, а також бачити прогноз щодо майбутніх продажів.
Ця CRM має візуальну воронку продажів, у якій всі угоди відображаються у формі карток. Менеджери з продажів можуть змінювати етапи угод і бачити статус кожного клієнта. Це дає змогу зрозуміти, на якому етапі перебуває кожен клієнт, і вирішити, яким має бути наступний крок менеджера для того, щоб наблизити його до покупки. Для цього можна відправляти email-розсилки, чат-бот повідомлення або SMS. Менеджери з продажів також можуть діяти більш активно й телефонувати клієнтам за необхідності.
Завдяки автоматизації більшість із процесів взаємодії з клієнтами не потребують значного втручання людини. Платформа дає змогу створювати автоматичні тригери та дії: наприклад, коли угода переходить на новий етап — сервіс надсилає клієнту лист, додає завдання або інформує менеджера. Завдяки вбудованому календарю та функції Smart Scheduler ви можете призначати зустрічі з клієнтами, що дає вам можливість не витрачати зайвий час на довгі листування, які часто не приносять бажаного результату. Клієнт бачить доступний час та обирає найкращий для нього час з усіх доступних опцій. Крім того, платформа дозволяє реєструвати дзвінки, нотатки й нагадування безпосередньо в системі.
Pipedrive інтегрується з усіма популярними платформами. Вони включають Gmail, Outlook, Zoom, Trello, Slack, Zapier, Mailchimp, Google Workspace й багато інших. Так сервіс гарантує ефективну комунікацію з вашими клієнтами.
Ціна: Pipedrive не надає своїм користувачам безплатного плану, але доступна 14-денна безплатна пробна версія. Платні тарифи починаються приблизно від 600 гривень на місяць за керування лідами, календарем і воронкою продажів, створення звітів за допомогою ШІ та понад 500 інтеграцій.
Zoho CRM
Zoho CRM — це гнучка хмарна платформа, яка допомагає компаніям різного розміру управляти відносинами з клієнтами. Вона дає можливість залучати нових клієнтів, вибудовувати гарні відносини з наявними клієнтами й удосконалювати свої маркетингові кампанії завдяки аналітиці та автоматизації. Їхня CRM легко адаптується під ваші вимоги й потреби: ви можете змінювати поля, вибудовувати власні воронки продажів і додавати автоматизації. І найголовніше — для цього вам не потрібно вміти кодувати. Інтуїтивний інтерфейс не вимагає від вас якогось особливо досвіду чи знань.
З цією платформою ви будете мати повний контроль над воронкою продажів. Вона дає змогу створювати, відстежувати та оптимізувати весь шлях клієнта, починаючи від першого контакту до моменту покупки. Усі етапи продажів — у зручному візуальному форматі у вас перед очима, тож ви з легкістю зрозумієте потенційні доходи та вирішите, що і де ваша команда робить не так. У результаті, ви зможете знайти місце, де команда втрачає клієнтів і не допускати такого сценарію у майбутньому.
За допомогою Zoho CRM, ви можете створювати автоматизовані сценарії. Так, наприклад, коли лід заповнює форму, система автоматично надсилає листа цьому клієнту, створює нове завдання менеджеру, а також додає контакт до потрібного списку. Так, ваша команда може продовжувати виконувати більш складні задачі та запобігти ризику помилок, зумовлених людським чинником.
Ви знайдете всі необхідні інтеграції для безперебійного спілкування з клієнтами. Платформа легко поєднується з інструментами цієї ж компанії, такими як Zoho Campaigns, Zoho Books, Zoho Desk, Zoho Projects, а також із популярними сторонніми сервісами — Gmail, Outlook, Slack, Mailchimp, WhatsApp, Google Ads, Shopify тощо.
Ціна: Zoho CRM пропонує безплатний тарифний план і дозволяє додавати до 3 користувачів. Ціна на платні тарифні плани починається приблизно від 450 гривень на місяць за одного користувача.
Monday.com CRM
Monday.com CRM створена для компаній, які прагнуть налагодити всі процеси всередині бізнесу й систематизувати їх. Вона допомагає вам не лише зберігати всю інформацію про клієнтів, а й автоматизувати будь-які робочі процеси. Це стосується маркетингу, продажів і підтримки наявних клієнтів. Ви можете використовувати цю систему, не дивлячись на розмір бізнесу, оскільки вона підходить всім. Платформа дуже легка у використанні, тому ви з легкістю зможете зрозуміти, як все працює та налагодити систему у вашій команді.
Використовуючи платформу, ви зможете візуалізувати всі етапи продажів у вигляді зручних дощок. Так, ви бачите кожну угоду у вигляді картки, яку можна легко переміщати між етапами, додавати теги, дати, контакти, коментарі чи завдання. Усі контакти, які ви маєте на цих картках, безпечно та централізовано зберігаються у базі. Ви можете бачити історію взаємодій, додавати нотатки, документи та інше для того, щоб максимально персоналізувати спілкування з клієнтом і підвищити можливість конверсії.
Ви можете завжди скористатися готовими шаблонами для різного розвитку подій, таких як керування клієнтами, відстеження угод, планування кампаній, робота з партнерами, облік рахунків і навіть післяпродажне обслуговування. Просто оберіть шаблон і адаптуйте його під свої потреби, продукт та бізнес. Якщо вам потрібні інші інструменти для спілкування з клієнтами, платформа надає всі необхідні інтеграції. Вона поєднується з Gmail, Outlook, Slack, Zoom, Google Drive, Mailchimp, Shopify, HubSpot, Zapier, LinkedIn, Facebook Ads.
У платформі є вбудований таск-менеджмент. Це означає, що кожен член вашої команди чітко розуміє свої завдання, дедлайни, зустрічі та пріоритети. Так ви значно покращуєте ефективність і продуктивність своєї команди, оскільки кожна людина виконує поставлені задачі. Система також допомагає вам відстежувати ключові показники: кількість продажів, ефективність менеджерів, джерела лідів та багато іншого. Інформація завжди оновлюється, тому ви бачите актуальну картину всіх ваших бізнес-процесів.
Ціна: платформа пропонує скористатися безплатним планом і мати доступ до необмеженої кількості контактів і воронок продажів. Ціни на платні тарифи починаються від 500 гривень на місяць за 1000 активних контактів і угод, 1 користувацьку панель і 5 стовпців на одній дошці.
Отже, щоб обрати правильну CRM для вашого бізнесу, необхідно насамперед розуміти, яких цілей ви хочете досягти. Кожна із запропонованих платформ хороша по-своєму, але вам потрібно знайти своє ідеальне рішення. Так, наприклад, якщо ви шукаєте багатоканальну платформу, яка допоможе спілкуватися з клієнтами на різних каналах і контролювати угоди, то вашим ідеальним рішенням буде SendPulse. Якщо ви ще тільки починаєте розвивати свій бізнес і потребуєте безплатної CRM, тоді спробуйте HubSpot. Pipedrive підійде як маленьким, так і великим командам, які люблять наочні звіти.
Якщо всі дані зберігаються в системі, ви можете гарантувати, що жоден клієнт не залишиться без вашої уваги. Ви завжди можете протестувати декілька сервісів, використовуючи їхні безплатні тарифи, щоб зрозуміти, яка із CRM найбільше підходить під ваш запит.

Добавить комментарий