В інтерв’ю DOU Піотровський нагадав , що Dwarf Engineering почалася з 10 інженерів, які писали софт і раніше працювали у веброзробці. «Зараз ми працюємо радше у сфері робототехніки. Частина людей і далі розробляє ПЗ, але є й ті, хто проєктує електроніку, друкує корпуси для пристроїв або тестує, збирає й пілотує техніку», — зазначив очільник компанії.
Нині до команди входить до 50 людей, з яких 70-80% — інженери, включно з менеджментом. В Dwarf Engineering планують найняти ще близько 30 людей. Приблизно 20 спеціалістів підуть до інженерної команди, ще до 10 — у бізнесовий напрям.
«Найскладніше — це технічні співбесіди для майбутніх кандидатів на інженерні посади. HR можуть закрити кілька інтерв’ю на день, але інженери фізично не можуть проводити п’ять технічних співбесід щодня, бо це забирає час від їхньої основної роботи», — повідомив Владислав Піотровський.
За його словами, найбільші труднощі стосуються найму high level менеджерів і керівників команд; також важко найти системного адміністратора, якого «хочеться взяти в команду».
«Навіть прибиральницю важко шукати. У нинішніх умовах знайти людину, яка не здасть тебе росіянам за $1000 — це взагалі космос», — вважає очільник Dwarf Engineering.
Він відзначив, що в Україні вже сформувався окремий miltech-ринок з фахівцями, які переходять з однієї оборонної компанії в іншу та мають власну професійну спільноту і специфічний досвід.
Нагадаємо, що наприкінці літа Dwarf Engineering показала як працює її модуль Narsil для автономного керування FPV-дронами.
«По суті, він дає бойовому пілоту своєрідного „асистента пілота“, так званого copilot-а, який буде підтримувати дрон в разі втрати керування, навіть у випадку, якщо втрата зв’язку буде повною. Тобто, коли дрона почне душити РЕБ, він автоматично переключається в режим „круїз“ і продовжує летіти — так само як їде автівка в аналогічному режимі», — розповідав Піотровський про роботу Narsil.
https://dev.ua/news/rekrutynh-v-dwarf-engineering-1762342986

Добавить комментарий