Про це в компанії повідомили у своєму Facebook.
«Ми повністю оновили свій візуальний стиль, філософію та простори.У центрі нашого ребрендингу знайомий символ — їжак. Він оновився, але зберіг харизму, став сучасним і динамічним», — зазначили в пресслужбі ритейлера.
У компанії повідомили, що три роки працювали з різними агенціями, щоб зрозуміти, яким має бути «новий їжак». Раніше співвласник мережі Олексій Гулий розповідав, що це перше оновлення шрифтів та айдентики за 12 років існування бренду. На ребрендинг витратили близько $30 000.
«Це був нелегкий шлях з ітераціями та доповненнями. Новий їжак вдихнув енергію у бренд, айдентика підвищила впізнаваність», — повідомив Гулий.
Ребрендинг розробили з артдиректоркою Натою Вовк. У його межах оновили оформлення магазинів та «острівців» у торгових центрах, а також уніформу працівників, пакування та мерч. Після цього продажі на оновлених точках зросли на 15%, стверджують у «Техно Їжаку».
За словами Олексія Гулого, компанія має плани стати лідером у сегменті продажу захисту для телефону — чохлів і захисного скла. На цій послузі робиться акцент і в дописі з анонсом ребрендингу: «Наш новий стиль — про швидкість, технологічність і зручність. Як і наш сервіс: наклеювання скла за 60 секунд, без очікувань».
Нагадаємо, що влітку співробітники Бюро економічної безпеки провели обшуки на складах мережі магазинів «Техно Їжак» і вилучили нелегально завезену техніку Apple. Раніше компанія опинилася в переліку мереж, які потрапили під перевірки в межах боротьби з тіньовим ринком електроніки в Україні.
Згодом в компанії повідомили, що обшуки 11 липня проводилися не тільки на складах, а ще й в офісах, а також у квартирі й машині Олексія Гулого.
«Ці звинувачення проти мене та бренду „Техно Їжак“ не є правдивими. Ряд телеграм-каналів звинуватив нас у контрабанді — ніколи таким не займалися. Наша діяльність повністю побудована відповідно до законодавства України», — прокоментував обшуки співвласник «Техно Їжака».

Добавить комментарий