За даними TechCrunch, нова панель прибирає «чорну скриньку» між річними підсумками Wrapped. Користувачі щотижня бачитимуть своїх головних виконавців і пісні, а також «особливі моменти»: нові відкриття, фан-активність чи досягнуті мініювілеї. Підсумки можна поширювати через Instagram або WhatsApp, а також у вбудованих чатах Spotify. Окремо доступна кнопка, що формує плейлист з урахуванням останніх прослуховувань і прогнозованих уподобань.
Щоб відкрити статистику, треба натиснути на аватар у профілі та перейти до вкладки Listening stats. Там доступні показники за тиждень і готові картки для шерингу. Функція розгортається поетапно для безплатних і преміальних користувачів у понад 60 країнах. Компанія зберігає і щорічний формат Wrapped, тож грудневі огляди залишаються.
Для слухачів це спосіб регулярно бачити динаміку смаків без сторонніх сервісів на кшталт Last.fm і без очікування кінця року. Щотижневі дайджести підсвітять жанри та артистів, що справді лишаються в ротації, і допоможуть швидко зібрати свіжий плейлист на основі реальних звичок.
Раніше оперативну статистику забезпечували переважно інтеграції з Last.fm, тоді як офіційний Wrapped виходив раз на рік. Запуск Listening stats наближає Spotify до конкурентів із регулярними інсайтами Ставка на щотижневі звіти та простий шеринг може підвищити залученість.
Раніше dev.ua писав про те, як Spotify розробляє функцію «SongDNA», яка дозволить користувачам відкривати для себе нову музику через всіх її авторів: вокалістів, інженерів, творців тексту, продюсерів, композиторів та інших, хто працював над певним треком або альбомом.

Добавить комментарий