Гаджети знову увійшли до топ-3 покупок, які українці зроблять на «Чорну п’ятницю»: як змінилися пріоритети в шопінгу з минулого року

«Одяг та взуття» як і минулого року очолили топ-3 запланованих покупок на «Чорну п’ятницю» — 39% (2024 — 34%).

«Техніка для дому» посунула з другої позиції «Їжу й алкоголь»: 12% опитуваних збираються придбати ці товари. У 2024 році ця категорія була на четвертому місці з 9%.

Трійку лідерів замикають «Гаджети», як і минулого року: 10% (2024 — 12%).

Наступні чотири категорії залишилися незмінними у пріоритетах українців: 

  • Товари для дітей — 8% (2024 — 9%);
  • Косметику, догляд за собою, вітаміни — 8% (2024 — 9%);
  • Товари для домашніх улюбленців — 8% (2024 — 6%);
  • Товари для дому та ремонту — 6% (2024 — 5%).

На восьмому місці «Їжа та алкоголь» — 5% (2024 — 13%). Ця категорія найбільше втратила свою пріоритетність у порівняні з 2024 роком, коли була на другому місці.

Далі йдуть «Товари для авто» — 2% (2024 — 2%) та «Підписки на сервіси та абонементи» — 2% (2024 — 1%).

https://dev.ua/news/hadzhety-znovu-uviishly-do-top-3-pokupok-iaki-ukraintsi-zrobliat-na-chornu-piatnytsiu-1762515926

Комментарии

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *