У публікації Militarnyi наведено ключові характеристики машини: повний привід 4×4, кліренс 270 мм, тягловий момент 1088 Н·м, повна маса 440 кг, запас ходу до 20 км і до 3 годин автономної роботи. Дрон долає болото, сніг, завали та зруйновані ділянки інфраструктури, а керування можливе на відстані до 10 км (через ретранслятор).
Тиха електротяга й інфрачервона підсвітка дозволяють працювати вночі й менше «світитися» для противника, що важливо для підвезення під обстрілами. Захист IP65 і термозахист електроніки означають стійкість до пилу, дощу, бруду та низьких температур — саме те, що потрібно логістичній платформі, яка курсує між укриттями, опорниками та спостережними постами.
Прохідність забезпечують підвіска з амортизацією і повний привід: VARKHAN може підходити ближче до позицій, де пікапи або гусенична техніка надто гучні, помітні або ризикові для екіпажу. На практиці це зменшує кількість небезпечних піших рейсів та робить маршрути постачання передбачуванішими: від доставки БК і води до швидкого вивозу відпрацьованих батарей чи евакуації легкопоранених на короткій дистанції.
Окремою перевагою є дистанційне керування через ретранслятор: оператор може залишатися в безпечнішій точці, а машина — працювати в «сірій зоні». Це спрощує планування рейсів, дає можливість швидко реагувати на зміну обстановки й не втрачати час на пошук «вікна» для під’їзду колісної техніки.
Раніше dev.ua писав про те, як перший окремий медичний батальйон провів рятувальну операцію «Гвер» з порятунку військового, якого евакуювали через 33 доби після поранення за допомогою НРК. Від ворожих скидів його врятувала броньована капсула.

Добавить комментарий