Засновник 3DLook і Geek Ventures залучив $2 млн для свого ШІ-сервісу EVE, який допомагає шукати загублені ліди малим бізнесам в США. План сервісу — вийти на $1 млн виторгу до липня наступного року

Після року роботи в режимі тиші Роговський, який нині живе у США, оголосив про запуск свого нового стартапу EVE — Inbox Revenue Engine для малого бізнесу.

Компанія вийшла з перепідписаним pre-seed-раундом у $2 млн, який підтримали провідні інвестори зі світу agentic AI та SMB-рішень. Серед них Firsthand VC, Founders Future, Andreessen Horowitz Scout Fund, Acquisition.com Ventures (Alex і Leila Hormozi), а також засновники Slack, Hugging Face, G2 та Oura.

Ідея стартапу

Шість місяців тому Роговський розповідав про створення Rebel Capital та перше придбання — 17-річну компанію з розробки програмного забезпечення для івентів. «Коли ми взяли бізнес під контроль, виявилося, що вся ключова інформація — ліди, комерційні пропозиції, рахунки, розмови з клієнтами — зберігається в електронній пошті колишнього власника», — згадує підприємець.

Команда шукала інструмент, який міг би автоматизувати цей процес, але нічого подібного не існувало. Тож вони вирішили створити його самостійно.

Використавши ранній AI-прототип, команда підключила його до пошти — і система знайшла понад 400 втрачених лідів, допомігши закрити дві угоди на сотні тисяч доларів. 

Виявилося, що це типовий сценарій: у більшості B2B-компаній продажі відбуваються в Gmail або Outlook, а не в CRM. Ліди губляться, нагадування пропускаються, а власники малого бізнесу не мають часу налаштовувати складні AI-системи чи структурувати дані для них.

Як працює EVE

EVE — це штучний інтелект, який підключається до електронної пошти користувача, знаходить пропущені або забуті ліди, відстежує активні можливості в реальному часі й надає контекст, щоб бізнес міг швидше закривати угоди. Сервіс допомагає маленьким компаніям у В2В-сфері автоматизувати 80% повторюваних завдань.

«Жодних налаштувань. Жодних CRM. Жодних промптів. Лише результат», зауважує Роговський.

За кілька місяців тестування EVE вже допомогла малим компаніям повернути мільйони доларів втраченого прибутку. Тепер сервіс відкритий для всіх користувачів.

Назву стартап отримав на честь доньки засновника, якій 4 роки, проте, як він зазначає, це не вся історія. «Малому бізнесу не потрібно більше лідів. Їм потрібна допомога, щоб закривати ті, які вже є. І саме це робить EVE», каже Роговський. Фаундер додає, що компанія лише починає свій шлях, але вже має підтримку потужних інвесторів і позитивні відгуки користувачів.

Команда та гроші

Як розповів Роговський Forbes,він познайомився з нинішнім СТОпроєкту  наприкінці літа 2024-го. Це Вадим Аксельрод. Він усе життя живе у Кремнієвій долині, емігрував ще дитиною, має українське походження. Займався дослідженням Knowledge Graphs. Це, по суті, дає основу тому, що ми робимо. 

У штаті на повний день у стартапа близько десяти людей. «Є кілька парт-таймерів і фрилансерів по всьому світу: частина працює з України, Європи, Індії та США. Лідерська команда базується в Штатах», — розповів Роговський.

Спочатку розробку фінансували коштом фаундерів, працювали над ідеєю ще з літа минулого року, каже підприємець. «Потім інвестори самі почали приходити — ще до того, як ми оголосили про раунд», — каже Вадим.

За його словами, пілотні клієнти приносять компанії кілька тисяч доларів на місяць. «Але зараз для нас важливіше не доходи, а те, що це саме платні клієнти, на яких ми тренуємо модель. Останні 3–4 місяці тісно співпрацюємо приблизно з 30 компаніями з різних індустрій. Саме на них калібрували наш ШІ», — розповідає Роговський.

Амбіції і плани

План сервісу — вийти на $1 млн виторгу до липня наступного року. «Середній чек $250–500 на місяць, тож для цього потрібно близько 200 клієнтів», 0 констатує він. 

https://dev.ua/news/eve-1762923847

Комментарии

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *