Про підготовку до пілоту «Нова пошта» розповіла у своєму Telegram-каналі. Йдеться про чотири типи рішень. Перший став легкий пластиковий поштомат, розрахований передусім на встановлення в приміщеннях. Він має спростити монтаж у місцях із обмеженим простором, де складно розмістити стандартну металеву конструкцію.
Другий формат — це модульний поштомат з елементів, які нагадують конструктор. Комірки в ньому можна перебудовувати під різні розміри відправлень: від дрібних пакунків до габаритніших коробок. Це дає змогу гнучко адаптувати осередок до реальних потреб конкретної локації.
Окремою лінійкою стали кастомні drop-box рішення для бізнесу. У такі осередки інтегрують сканер та принтер, що дозволяє компаніям готувати й передавати велику кількість відправлень без участі оператора й без черг у відділенні. Це може бути зручно для офісів, складів чи магазинів, які щодня формують десятки й сотні посилок.
Найбільш «сервісний» формат тут саме CONVENIQ. Це осередок для клієнтів, у якому поєднані поштомат, кавовий автомат та холодильник зі снеками у форматі Grab&Go. Ідея полягає в тому, щоб людина могла забрати посилку, одночасно взяти каву та перекус у межах одного невеликого простору самообслуговування.
Зараз усі ці рішення перебувають на етапі підготовки до тестування в українських містах і селах. Якщо пілот виявиться успішним, компанія зможе масштабувати нові формати по країні та щільніше закрити «білі плями» на карті, де немає сенсу відкривати класичне відділення, але є стабільний попит на доставку.
Розвиток поштоматів для «Нова пошта» є ще й способом знизити операційні витрати та залежність від оренди великих приміщень. Легкі модулі, модульні конструкції та спеціальні рішення для бізнесу дозволяють гнучко реагувати на зміни попиту й швидко переносити або масштабувати точки видачі без складних будівельних робіт.
Раніше dev.ua писав про те, як компанія «Нова пошта» підтвердила плани щодо відкриття відділень у США та Фінляндії, але поки не називає точні строки, коли це відбудеться.

Добавить комментарий