Про це повідомляє «Forbes Україна». Сервіс Expirenza допомагає клієнтам через QR-код ознайомитись із меню закладу, оплатити рахунок і лишити чайові без участі офіціанта. За словами Селецького, наразі сервісом Expirenza від monobank користуються 3500 закладів, а близько 30 000 офіціантів отримують через платформу чайові.
У Expirenza Business заклади зможуть побачити історію візитів, середній чек, улюблені страви, частоту відвідувань, алергени, коментарі й час перебування гостя.
«Ресторани зможуть побачити, які гості залишають у них від 5000 грн, а хто — понад 20 000 грн. Також ми покажемо, з яких міст приїжджають ваші відвідувачі — це допоможе точніше налаштовувати рекламу», — пояснив Михайло Селецький.
Крім того, Expirenza Business показує середній оборот коштів на картці monobank у відвідувачів. Селецький відзначив, що це дозволяє закладу «оцінити цінність гостя».
«Кожен офіціант, адміністратор і власник закладу бачить профілі команди — свої та колег. Можна переглянути рейтинг, кількість обслугованих столів, профілі, яким надали сервіс, отримані відгуки та чайові, — розповів очільник Expirenza.
Демоверсію Expirenza Business вже тестують у «Китайському Привіті», «Селямі», мережах Gastrofamily, «Чорноморка» та «Євразія». Наразі сторінка сервісу доступна в App Store.
У березні 2025 року Expirenza запустила нову ініціативу «Таємні бокси», яка пропонує набори з їжею за спеціальними цінами, і просуває культуру свідомого споживання.
Минулого року застосунок Expirenza оновився до версії 2.0. Він отримав новий функціонал, зокрема добірки з порадами, куди піти та що там спробувати, які називаються «Їжлисти», а також функцію «Частування», яка дозволяє пригощати близьких навіть в інших містах.

Добавить комментарий