У Rakuten Viber розповіли, що найбільше дратує українців під час користування месенджером

У Viber повідомили, що найбільше українців дратують дзвінки та повідомлення від невідомих контактів, які можуть бути не лише неприємними, а й шахрайськими.

Щоб мінімізувати цей тригер, в компанії радять увімкнути функцію «запити на повідомлення». Тоді всі повідомлення від користувачів, яких немає у контактах, автоматично потраплятимуть до окремої теки «Запити на повідомлення».

На другому місці за роздратуванням знаходяться рекламні розсилки. Відмовитися від них можна в «Бізнес-чатах», де зберігаються повідомлення від компаній.

Українців також дратує, коли невідомі люди постійно додають їх в групи чи спільноти. Боротися з цим можна обмеживши коло осіб, які можуть додавати користувача до різних чатів.

Крім того, користувачам з України набрид неприйнятний контент у групах і постійний спам. У Viber говорять, що на небажаний контент можна кинути скаргу. Поскаржитися на рекламу, канали, спільноти, окремі дописи в каналах і спільнотах, чатботи й окремі дописи в них, а також на користувацькі пакети наліпок.

Щоб захиститися від спамерів, можна ввімкнути автоматичну перевірку на спам. Тоді повідомлення, які містять email, посилання і номери телефонів, перевіряються на спам і шкідливий вміст та чи не відправлені вони імовірними спамерами.

https://dev.ua/news/shcho-dratuie-u-viber-1763457505

Комментарии

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *