Adobe купила SEO-компанію Semrush, що має російське походження, за $1,9 млрд

Згідно з угодою, Semrush оцінили у $12 за акцію, а загальна сума придбання, яке завершиться в першій половині 2026 року, оцінюється у $1,9 млрд. Це буде третє за величиною поглинання Adobe після придбання Marketo за близько $4,75 млрд у 2018 році та Macromedia за близько $3,4 млрд у 2005 році, повідомляє Bloomberg.

Semrush заснували у 2008 році росіяни Дмітрій Мєльніков та Олєг Щеголєв у 2008 році. Сервіс дозволяє компаніям проводити SEO-аудити, аналізувати та оптимізувати свій онлайн-маркетинг, зокрема те, як бренд відображається в результатах пошуку за допомогою штучного інтелекту.

У 2017 році Semrush мала близько 400 співробітників в офісах у США, Чехії, Кіпрі та росії. У квітні 2018 року компанія отримала $40 млн інвестицій, а у 2021 провела IPO на Нью-Йоркській фондовій біржі. Наразі Semrush базується в Бостоні, США.

«Після повномасштабного вторгнення сервіс російського походження не приймає оплату від користувачів з росії. Але загалом на платформі можна продовжувати роботу з території росії, вона дозволяє моніторити інші сайти за різними параметрами, єдине під блокування потрапив інструмент SemRush Sensor», — повідомляв проєкт Svidomo.

Придбання Semrush допоможе Adobe запропонувати «комплексне рішення, яке дасть маркетологам цілісне розуміння того, як їхні бренди відображаються у власних каналах, LLM, традиційному пошуку та в Інтернеті в цілому», йдеться в анонсі компанії.

Adobe, найбільш відома програмним забезпеченням, яке використовують художники та дизайнери, таким як Photoshop, також пропонує набір маркетингових та аналітичних інструментів, які приносять компанії дедалі більше грошей. Проте акції Adobe цього року впали в ціні через побоювання, що прогрес у галузі штучного інтелекту підірве основний бізнес компанії. 

На фоні новини про новини про поглинання, акції Semrush зросли на 75% до рекордних $11,83, натомість акції Adobe впали на 2,2%.

Нагадаємо, що у 2022 році стало відомо про намір Adobe придбати Figma, що занепокоїло користувачів, які користувалися сервісом. У грудні 2023 компанії разом оголосили про взаємне розірвання угоди про злиття, за якою Adobe мала виплатити платформі для дизайну продуктів Figma $20 млрд. Компенсація Figma від Adobe склала $1 млрд.

Влітку 2025 року Figma вийшла на Нью-Йоркську фондову біржу, де її акції сягнули $115,50 наприкінці дня — втричі дорожче за початкову ціну розміщення в $33. Так ринкова капіталізація Figma піднялася до $67,7 млрд.

https://dev.ua/news/adobe-kupyla-semrush-1763566815

Комментарии

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *