Для експерименту деякі жінки навіть повністю переробили свої LinkedIn-профілі та переробили свої дописи, використовуючи бізнес-сленг, який вони назвали як bro-coding, пише The Guardian.
Зростання залученості спонукало жінок припустити, що вбудований сексизм в алгоритмі LinkedIn означає, що чоловіки, які використовують жаргон онлайн-бізнесу, більш помітні на його платформі,
Як і більшість соціальних мереж, LinkedIn використовує алгоритм, щоб визначити, які публікації показувати яким користувачам — підвищуючи рейтинг одних і знижуючи рейтинг інших.
У своєму блозі, опублікованому в четвер, LinkedIn визнав цю тенденцію, але заявив, що не враховує «демографічну інформацію» під час вирішення, хто отримає увагу. Натомість як стверджується, на те, як працює конкретний допис, впливають «сотні сигналів».
«Зміна статі у вашому профілі не впливає на те, як ваш контент з’являється в пошуку чи стрічці», — заявив речник. Хай там як, але кількість доказів про інше зростає.
Консультантка з соціальних мереж із Оксфорда Сімона Боннетт цього тижня змінила свої займенники на «він/його» та ім’я на «Саймон Е» у LinkedIn. Її дії призвели до того, що кількість переглядів профілю збільшився на 1600%, а покази — на 1300%.
Меган Корніш, фахівчиня зі стратегічних комунікацій у сфері технологічних компаній, розповіла, що почала експериментувати зі своїми налаштуваннями в LinkedIn після того, як її охоплення на платформі стрімко знизилося на початку цього року.
Спочатку вона змінила свою стать на чоловічу. Потім вона скористалася ChatGPT, щоб переписати свій профіль «у чоловічому стилі», використовуючи пораду з LinkedIn, де йшлося про те, що платформа віддає перевагу таким активним словам, як «стратегічний» та «лідер».
Нарешті, вона попросила ChatGPT переписати старі дописи з низькими показниками, зроблені кілька місяців тому, використовуючи схожу лексику.
Результати були приголомшливі. Охоплення Корніш на LinkedIn злетіло буквально відразу, показавши зростання на 415% за перший тиждень після експерименту. Вона опублікувала допис про свій досвід, який став вірусним, зібравши близько 5000 вподобань.
Однак, їй це було не до душі. Вона розповіла, що раніше її публікації були «м’якими»: «Лаконічними й дотепними, але при цьому теплими та людяними». Натомість «бро-Меган» була рішучою і впевненою в собі — «як білий чоловік, що хизується своєю перевагою».
Вона припинила експеримент за тиждень. «Я планувала протриматися цілий місяць. Але що більше я це робила і що кращими ставали показники, то більше мене це дратувало».
Не всі мали такий самий досвід, як Корніш і Боннет. Касс Купер, авторка, яка пише про технології та алгоритми соціальних мереж, розповіла, що вона змінила свою стать на чоловічу, а потім і расу на «білу» (сама Купер є темношкірою). За її словами, загальним результатом стало зниження охоплення та залученості її профілю — про такий досвід також розповідали інші кольорові жінки на платформі.
Джерелом цих нещодавніх експериментів із bro-coding є те, що Корніш, Боннет та інші називають змінами в алгоритмі, які в останні місяці особливо обмежили видимість жінок-творців. Це стало причиною низки неофіційних тестів на початку року, коли жінки та чоловіки в однакових сферах діяльності розміщували ідентичний контент, але чоловіки досягали набагато більшого охоплення.
LinkedIn заявляє, що використовує систему ШІ для класифікації дописів у своїй стрічці, вирішуючи, як їх поширювати, на основі їхнього змісту, а також професійної ідентичності та навичок автора. Компанія стверджує, що регулярно оцінює свої алгоритми, включаючи «перевірки на наявність гендерних відмінностей».
Речник LinkedIn припустив, що нещодавнє зниження охоплення деяких користувачів сталося через набагато більший обсяг контенту в мережі, додавши, що за останній квартал відбулося збільшення кількості коментарів на 24% і відбувся значний стрибок у завантаженні відео.

Добавить комментарий