Про це повідомив генеральний директор «Укрпошти» Ігор Смілянський. За його словами, «це транспорт, який тримався більше на характері, ніж на техніці, і саме тому кожен лот має власний шарм».
На аукціонах Прозорро.Продажі представлені 716 авто, з них 654 це моделі радянського чи російського виробництва (ГАЗи, УАЗи, ВАЗи, КАМАЗи) та лише 28 машин належать до епохи до 1991 року.
Найстаріша з них — ГАЗ-52 1979 року з Полтавщини. Наймолодший Citroën Berlingo 2021 року після ДТП, що встиг проїхати лише 2 000 км.
Легенда витривалості Volvo FH 12 із Києва, що пройшов 2,9 млн км — майже чотири дороги до Місяця і назад.
Найбільше техніки назбиралося в Хмельницькому регіоні — 73 одиниці. Найменше в Донецькому, де до аукціону потраплять лише чотири автівки.
«Розпродаж за принципом „один регіон — один лот“: у середньому кожна область передає на торги близько трьох десятків машин», — додав керівник «Укрпошти».
Також Смілянський зауважив, що «Укрпошта» за законом не може просто передати ці автівки ЗСУ, тим паче вони усі в критичному стані.
«Ті „експерти“, хто не довіряє п. 1, можуть купити лот і спробувати, не ремонтуючи, передати його в ЗСУ. Обов’язково напишіть, що вийде. Ті, хто дійсно бажає допомогти ЗСУ, можуть купити лот і зібрати з 4–5 УАЗів 1–2 для використання як приклад», — додав гендиректор поштового оператора.
Ці 700 автівок не остання «совкова» техніка на розпродаж. «Укрпошта» планує продати ще приблизно 250 машин, щоб «нарешті вивільнити наші гаражі від свідків минулого».
https://dev.ua/news/ukrposhta-provodyt-auktsiony-z-prodazhu-starykh-avto-1764666323