За даними Forbes Ukraine, Кагановський відповідатиме за роботу з партнерською екосистемою, державним сектором та комерційними клієнтами Microsoft у регіоні. В самій компанії його описують як людину з глибоким досвідом у цифровій трансформації, роботі з клієнтами та побудові команд, яка має пришвидшити впровадження рішень на основі ШІ в Україні та Балтії.
Новий в. о. керівника має нетиповий для техгіганта бекграунд: спочатку він здобув філологічну освіту в Київському лінгвістичному університеті, а потім магістерський ступінь з права та економіки в КНЕУ. До приходу в Microsoft Кагановський працював у Samsung та IBM, де відповідав за HR-напрям і згодом керував Центром виконання проєктів, координуючи сотні фахівців.
У 2019 році він приєднався до українського офісу Microsoft, очоливши напрям роботи з державним сектором. Наприкінці 2024 року Кагановський став керівником підрозділу CSU у Центральній Європі, до якого входить 16 країн. У власному профілі в LinkedIn він наголошує на досвіді роботи і з урядовими структурами, і з великим бізнесом та на участі в реалізації національних цифрових стратегій.
Зміни в керівництві відбуваються на тлі відходу Леоніда Полупана, який працював у Microsoft вісім років і майже три з них очолював бізнес в Україні та Балтії. За цей час Київ, за оцінками ринку, піднявся в ієрархії регіону CEE: зокрема, українському офісу передали відповідальність за сусідні країни, а сама компанія стала одним із ключових партнерів держави в питаннях хмарної інфраструктури та кібербезпеки. Після виходу з Microsoft Полупан очолив системного інтегратора Seeton, пов’язаного з NEQSOL Holding.
Окремий вимір викликів для Кагановського пов’язаний з тим, що Microsoft за час повномасштабної війни надав Україні допомогу на сотні мільйонів доларів, значну частину якої сформували хмарні сервіси та рішення з кіберзахисту. Від нового керівника очікують, що він збереже і темп підтримки, і підвищену видимість України всередині корпорації, щоб Київ не перетворився знову на «інший ринок» у великому списку країн CEE.
Microsoft працює в Україні з 2003 року й будує модель бізнесу через широку партнерську мережу. До повномасштабної війни кількість партнерів, за словами Полупана, сягала 1000-1200 компаній, які локалізують продукти під потреби банків, енергетики, промисловості та інших галузей. Для Кагановського це означає подвійне завдання: одночасно розвивати партнерську екосистему, тримати фокус на рішеннях із ШІ та доводити в штаб-квартирі, що інвестиції в український і балтійський ринки мають стратегічний сенс навіть під час війни.
Раніше dev.ua писав про те, як екс-керівник Microsoft в Україні Леонід Полупан розповів, як Copilot поширюється серед українських користувачів і якмх рішень чекати найближчим часом.