«Anthropic увійшов до обраного клубу партнерів, з якими нас об’єднує багатомільйонна співпраця, інновації на рівні продукту та успішний досвід роботи з клієнтами по всьому світу, — заявив Срідхар Рамасвамі, СЕО Snowflake. — Об’єднана міць Claude і Snowflake кардинально змінює підхід підприємств до розгортання масштабованого та контекстно-орієнтованого ШІ на базі їхніх найкритичніших бізнес-даних».
Це партнерство також розглядається як спільна ініціатива з просування ШІ-агентів на корпоративний ринок, пише TechCrunch.
Саме модель Claude Sonnet 4.5 стане основою для Snowflake Intelligence — ШІ-сервісу компанії. Snowflake заявила, що її клієнти матимуть можливість використовувати моделі Claude, включно з Claude Opus 4.5, для проведення мультимодального аналізу даних. Клієнти також матимуть змогу створювати на базі цих моделей власні ШІ-агенти.