Для GigRadar це крок, який доповнює попереднє придбання AI-стартапу Upsky .
TRC було створено у 2022 році й воно швидко стало місцем, де понад 1000
українських фрилансерів і власників агенцій на Upwork знаходять підтримку, обмінюються досвідом і розвивають свої кар’єри. Upwork офіційно визнав TRC у своїй статті «Building Community and Earning Income in Wartime» як приклад сили та лідерства українського фриланс-ком’юніті.
«Ми почали цей рік із придбання Upsky, який посилив нашу технологічну частину. Тепер ми рухаємося далі — додаємо людський вимір. TRC — це доказ, що українці продовжують будувати і об’єднувати навіть тоді, коли весь світ дивується їхній стійкості», — каже Вадим Овчаренко, CEO GigRadar.
Об’єднання з TRC дозволить GigRadar створити новий напрям — Community & Academy, де фрилансери та агенції зможуть навчатися, ділитися досвідом і розвивати кар’єри.
Разом із можливостями AI, які компанія отримала після інтеграції Upsky, GigRadar стає повноцінною екосистемою для зростання фрилансерів на Upwork. Компанія поєднує аналітику, автоматизацію та людські зв’язки — і це вже дає результати: користувачі GigRadar згенерували понад $45 млн контрактів на Upwork, а попит на рішення з AI та освітні програми продовжує зростати.

Добавить комментарий