«Нова назва відображає еволюцію компанії у ШІ-платформу для підвищення продуктивності, яка об’єднує застосунки та ШІ-агентів. Superhuman робить використання штучного інтелекту простішим і доступнішим, щоб люди могли працювати швидше та ефективніше», — йдеться в пресрелізі тепер вже Superhuman.
Компанія придбала стартап Coda , основним продуктом якого є однойменний хмарний багатокористувацький редактор документів, у грудні 2024 року. Повідомлялося, що сервіси Grammarly об’єднають з ШІ-асистентом Coda Brain, внаслідок чого інструмент стане «розумнішим» та «кориснішим».
Стартап Superhuman , який розробляє ШІ-інструмент для електронної пошти, був придбаний влітку цього року. В Grammarly відзначали, що цей крок пришвидшує трансформацію компанії у ШІ-платформу для підвищення продуктивності.
«Ребрендинг, який ми оголошуємо сьогодні, — це наступний крок у розвитку Grammarly. Наш продукт уже давно вийшов за межі лише допомоги з письмовим спілкуванням, а придбання інструментів Coda та Superhuman посилило наш рух у напрямі створення ШІ-платформи, яка підтримує різні аспекти продуктивної роботи. Назва Grammarly, яка є невід’ємною частиною нашої ідентичності, нікуди не зникне. Це наше коріння і водночас один із ключових продуктів нової платформи», — запевнив співзасновник Grammarly Олексій Шевченко.
Він повідомив, що наразі в компанії працює 1 500 людей у різних країнах світу і додав, що Superhuman продовжить підтримувати команду в Україні та київський хаб.
«Ми також і надалі долучаємося до ініціатив, спрямованих на підтримку України під час повномасштабної війни. За останні роки ми приєдналися до низки гуманітарних і медичних проєктів, програм із відбудови соціальної інфраструктури та підтримки ветеранів. Цього року ми розпочали особливо символічну для нас співпрацю з центром воєнної травми Superhumans, підписавши меморандум про партнерство. Ми пишаємося можливістю підтримати їхню місію та долучитися до їхньої безкоштовної програми протезування», — сказав Шевченко.
Окрім ребрендингу колишня Grammarly анонсувала новий пакет Superhuman Suite, який об’єднує чотири продукти: сервіс Grammarly, універсальний робочий простір Coda, розумний поштовий клієнт Superhuman Mail, а також новий продукт Superhuman Go. Це ШІ-асистент, який пропонує проактивні підказки користувачу завдяки набору ШІ-агентів, які «розуміють контекст роботи та допомагають позбутися рутини».
Superhuman Suite уже доступний у платних планах .
Новий ШІ-асистент Superhuman Go
За словами розробників, Superhuman Go допомагає у будь-якій вкладці чи застосунку, в яких працює користувач. Асистент може інтегруватися до понад 100 інструментів, робити підказки в реальному часі й координувати команду ШІ-агентів, що працюють в документах.
Можливості Superhuman Go:
- Листування з повним контекстом. Під час відповіді на імейл від клієнта Go може отримати дані акаунта з CRM, нагадати про останні звернення до служби підтримки й допомогти зберегти професійний тон.
- Зустрічі без витрати часу на підготовку. Go нагадає, про що говорили минулого разу, та які завдання були заплановані.
- Швидше вирішення запитів користувачів. Якщо надходить звернення від користувача щодо проблеми, яка потребує участі інженерів, Go може коротко описати баг й створити задачу, щоб команда одразу могла розпочати роботу.
- Координування командних зустрічей. Go може визначити, коли всі учасники вільні й забронювати час.
Superhuman Go запускається з десятками агентів у Superhuman Agent Store. Серед них є конекторні агенти, що об’єднують Go з інструментами, якими люди користуються щодня — електронною поштою, документами, чатами, таск-трекерами та іншими сервісами. Також доступні агенти для роботи з текстами та партнерські агенти, які пропонують експертну допомогу для конкретних задач.
Superhuman Go, а також конекторні та партнерські агенти вже доступні користувачам Grammarly і новим користувачам пакета Superhuman у браузерах Chrome та Edge, а згодом — і на Mac та Windows. Усі можливості Superhuman Go будуть доступні без додаткової оплати до 1 лютого 2026 року.

Добавить комментарий