«Ми намагаємося бути сучасними й все таке інше, але мені це не подобається, тому що ми намагаємося наймати дуже елітних фахівців, і я думаю, що якщо ми будемо використовувати штучний інтелект, то почнемо просто ставити галочки», — сказав Калкінс в інтерв’ю Business Insider.
Він побоюється, що якщо Appian покладатиметься на штучний інтелект для рекрутингу, вони можуть втратити потенційно особливого кандидата.
«Ми повинні були бути кращими за це. Ми повинні були бачити магію в людях, коли читали їхні резюме, і для цього не потрібно було штучного інтелекту, щоб перевірити, чи добре ви вчилися в школі чи щось таке, — сказав він.
За словами очільника Appian, компанії втрачають не тільки в рекрутингу. Він вказав на дослідження MIT, яке виявило, що 95% компаній ще не отримали віддачі від своїх інвестицій у генеративний штучний інтелект. Калкінс сказав, що неймовірно бачити, як «технологія століття» використовується так погано.
«Це відбувається тому, що ми не знаємо, як насправді використовувати ШІ. Це не так складно, потрібно просто підключити ШІ до реальної роботи. Замість того щоб використовувати його для другорядних завдань, потрібно підключити його до великих завдань», — вважає він.
На його думку, штучний інтелект можна було б набагато ефективніше використовувати, вирішуючи величезні виклики, з якими стикаються великі компанії. Однією з таких проблем, за його словами, є те, що корпорації щодня «завалені» всілякими повідомленнями.
«Більшість корпорацій отримують мільйони повідомлень. Деякі з них на папері, деякі на факсах, деякі в електронних листах, деякі в текстових повідомленнях, а деякі — в розмовах, які записуються. І вони стосуються різних тем, чи не так?», — відзначив гендиректор Appian.
Раніше українська Державна служба зайнятості запустила цифрового помічника на основі ШІ . Він має високий рівень конфіденційності — резюме автоматично видаляється із системи одразу після добору вакансій.
dev.ua також з’ясовував, чи є ШІ-рекрутери на українському IT-ринку та якими ШІ-інструментами користуються локальні фахівці з найму. Ми опитали фахівців кількох десятків компаній. Ось найзмістовніші відповіді.
https://dev.ua/news/chomu-appian-ne-iuzaie-shi-dlia-reziume-1762270483

Добавить комментарий