«Одяг та взуття» як і минулого року очолили топ-3 запланованих покупок на «Чорну п’ятницю» — 39% (2024 — 34%).
«Техніка для дому» посунула з другої позиції «Їжу й алкоголь»: 12% опитуваних збираються придбати ці товари. У 2024 році ця категорія була на четвертому місці з 9%.
Трійку лідерів замикають «Гаджети», як і минулого року: 10% (2024 — 12%).
Наступні чотири категорії залишилися незмінними у пріоритетах українців:
- Товари для дітей — 8% (2024 — 9%);
- Косметику, догляд за собою, вітаміни — 8% (2024 — 9%);
- Товари для домашніх улюбленців — 8% (2024 — 6%);
- Товари для дому та ремонту — 6% (2024 — 5%).
На восьмому місці «Їжа та алкоголь» — 5% (2024 — 13%). Ця категорія найбільше втратила свою пріоритетність у порівняні з 2024 роком, коли була на другому місці.
Далі йдуть «Товари для авто» — 2% (2024 — 2%) та «Підписки на сервіси та абонементи» — 2% (2024 — 1%).

Добавить комментарий