Більше, ніж електронна черга. Як український стартап SuoQ не тільки забезпечує обладнання і ПЗ для електронних черг, а й визначає KPI працівників та збирає дані для глибокої аналітики

Але які більш глибокі технологічні рішення стоять за звичайною електронною чергою? І як їх можна вдосконалити, аби створити для відвідувачів ще більше зручностей, а для установи, яка впроваджує у себе такий сервіс — не просто забезпечити розподіл відвідувачів, а й надати змогу використовувати дані електронної черги ще й як глибокий аналітичний інструмент? Про це ми ще під час IT Arena 2025 поговорили з CEO і фаундером стартапу SuoQ  Денисом Ярошенком. Адже цей стартап покликаний удосканалити електронні черги й зробити їх чимось більшим, ніж способом уникнути тисняви і розподілити навантаження на працівників.  

Що пропонує SuoQ 

SuoQ — це гнучка платформа для управління електронними чергами, онлайн-записом клієнтів, збором відгуків, аналітикою та цифровими комунікаціями. Рішення може використовуватися для автоматизації управління потоками відвідувачів та обслуговування клієнтів у різних сферах, включаючи банки, медичні заклади, державні установи, торгові центри та сервісні компанії. Основна мета продукту — скорочення часу очікування клієнтів, оптимізація завантаження персоналу, підвищення якості сервісу та забезпечення прозорої аналітики.  

Судячи з його профілю у LinkedIn, SuoQ — не перший досвід Ярошенка з подібного роду технологічними продуктами. Адже у професійній мережі він також вказаний як CEO ZKR Ukraine — це компанія, що забезпечує апаратні та програмні рішення для медичних закладів щодо роботи систем виклику медичного персоналу. Серед рішень цієї компанії — також електронна черга ZKRQ. Але стартап SuoQ — це, як то кажуть, геть окрема історія, хоча бекграунд тут справді важливий. 

«Наша компанія SuoQ  — це програмно-апаратний комплекс, що забезпечує роботу електронних черг. Зараз ми пропонуємо кілька варіантів роботи: можна встановити локальну ліцензію — її можна ставити як на термінали, так і на закритий контур, тобто без доступу до інтернету. Також у нас є і хмарні рішення: ви можете використовувати нашу підписку для повноцінного розгортання рішення у будь-якій точці світу. Наш софт ставиться на будь-яке обладнання, є додаток або у хмарі вже відразу можна працювати», — пояснює специфіку продукту SuoQ Денис Ярошенко.  

З його слів, користувачами рішень SuoQ для електронних черг на сьогодні є всі управління Державної податкової служби у місті Києві, а також низка ЦНАПів. Значну кількість держорганів вдалося підключити до рішень SuoQ завдяки програмам від міжнародних партнерів, зокрема ООН і USAID.   

Наразі у стартапі SuoQ, як каже він, працюють вісім людей. 

Електронна черга як мірило KPI працівників 

Фаундер SuoQ у спілкуванні з нашим виданням пояснив, що за допомогою ШІ-сервісів програмне забезпечення для електронних черг може мати значно ширний функціонал, ніж простий розподіл людей по часовим слотам. З точки зору зручності клієнтів — ви можете не стояти перед електронним табло в очікуванні побачити на ньому номер свого талончика, а спокійно займатися своїми справами, поки вас не викличуть по телефону.  

«Зараз маємо базові AI-інтеграції. Будемо впроваджувати аналітичний колбек, коли людина вже не просто отримує пуш-повідомлення або ремайндер щодо того, що треба підійти в чергу, бо вже наближається її виклик до оператора. З цього приводу буде телефонувати робот, і людина, яка десь п’є каву, відпочиває чи займається своїми справами, від нього дізнається свій статус у черзі. Наприклад, щоби вона була готова пройти в зону очікування, адже її черга наближається, і перед нею лишилося лише два клієнти», — зазначив фаундер SuoQ. 

Зручність клієнтів — це, звичайно, важливий нюанс, але ПЗ від українського стартапу може давати важливі дані і своїм безпосереднім користувачам — комерційним чи державним установам. 

«Зараз у нас йде прив’язка до KPI — ШІ аналітично відслідковує, який співробітник зробив більше роботи, тобто обслужив більше клієнтів. У нас зараз це реалізовано у Податковій. Це може бути інструментом до заохочень персоналу — на базі цієї інформації вони виписують премії. Але для того, щоб обрахувати KPI співробітників, не треба вручну загружати якісь звіти. Ми це повністю автоматизуємо, і наше ПЗ автоматично прописує цю інформацію кожного місяця», — розповів технопідприємець.  

Зі слів Дениса Ярошенка, співпраця з Податковою триває вже понад п’ять років, коли SuoQ ще не мали повноцінних хмарних рішень, які є однією з головних і невід’ємних частин стартапу, що оформився 2022 року. 

«Хмарне рішення у нас зараз іде як міжнародний рівень і ми перейшли на міжнародну модель. Тому що практично всі топові компанії у світі у нашій сфері повністю перейшли на модель по SaaS-підпискам. І лише всі пострадянські країни залишаються ще на ліцензіях в закритому контурі. Зараз ця модель дуже трансформується і, як ми можемо зрозуміти по IT-ринку сьогодення, практично всі переходять на SaaS-рішення. Тому ми зараз одні з перших в Україні і пострадянських країнах, які теж трансформують електронну чергу в SaaS-рішення, наближчаючи це до міжнародного рівня», — резюмував фаундер SuoQ. 

Де, крім України, працює SuoQ, та в чому його актуальність під час масових заходів 

Під час бліц-інтерв’ю з dev.ua Ярошенко поділився, що SuoQ вже працює в низці країн — головним чином, у комерційному секторі.  

Окрім того, на одному з прикладів Андрій Ярошенко пояснив, який функціонал SuoQ може мати під час масових заходів, у організації яких теж широко застосовуються рішення стартапу. За таких обставин організатори заходів можуть просто взяти програмно-апаратні рішення SuoQ в оренду. 

«Наприклад, одна із останніх таких подій — це був захід зі здорового харчування у нас у Львові, на якому було понад 3 000 відвідувачів. Вони всі були зареєстровані і мали свій унікальний код. Ми зробили імпорт всіх цих учасників від замовника, і, по суті, ми мали повноцінний замкнутий бізнес-процес, який ми відслідковували», — зазначив Ярошенко, пояснивши що це дозволило провести точкову роботу з кожним відвідувачем. 

«Ми робили глибоку аналітику: скільки було обслуговування, скільки спілкування. Окрім того, організатори ще захотіли, щоб ми підключили модуль для VIP-клієнтів, яких попереджали про те, що їх буде записано на відео. Тобто, велися відеозйомка і аудіозапис таких VIP-талончиків. Якщо був якийсь поганий фідбек, то після кожного обслуговування у нас система скидує есемеску, або можна залишити відгук прямо на заході через відповідні термінали. Потім все це аналітично зводиться в одну систему, і ми бачимо цю картину в нашому дашборді», — розповів Ярошенко про корисні фічі програмного забезпечення у організації масових заходів. 

З його слів, хмарне рішення SuoQ дозволяє провести повноцінне індивідуальне налаштування під конкретну організацію. 

Водночас, стартап також пропонує рішення для тих компаній чи організацій, які не хочуть чи не можуть завжди бути в онлайні для організації роботи електронної черги.

«Ми в такому випадку зробили прокидку по шлюзу, щоб система підключалася або раз на день, або кілька разів на день — зранку і ввечері — до інтернету, тобто до центрального сервера. Система ж сама теж працює в закритому контурі. Це дуже актуально для тих відділень або районів, де інтернет нестабільний, але їм треба все узгоджувати по електронній черзі. Тому ми трансформувались зараз за останні чотири роки дуже сильно під ці вимоги», — завершив свою розповідь Ярошенко. 

Нагадаємо, що ми також розповідали, як стартап StackBob зібрав доступи й паролі всіх працівників від 300 000 сервісів в одному місці і які проблеми це може вирішити для бізнесу. 

https://dev.ua/news/elektronni-cherhy-suoq-1762926195

Комментарии

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *