Про це повідомив CEO Lovable Антон Осіка під час виступу на Web Summit у Лісабоні, пише TechCrunch.
Це значний стрибок порівняно з 2,3 млн активних користувачів, про які компанія звітувала в липні.
Також Осіка повідомив, що щодня на Lovable створюється 100 000 нових продуктів.
Ці показники вказують на стрімкий розвиток стартапу, який на сьогодні залучив $228 млн інвестицій, включно з раундом на $200 млн цього літа, що оцінив компанію в $1,8 млрд.
Осіка також зазначив, що утримання користувачів залишається високим, посилаючись на понад 100% NDR — це означає, що користувачі з часом витрачають більше коштів.
Він також додав, що компанія нещодавно перевищила 100 співробітників та активно залучає керівників із Сан-Франциско для посилення своєї штаб-квартири в Стокгольмі.

Добавить комментарий