«Хотів допомогти знайомому розробнику знайти кохання». Харків’янин створив дейтинг-сервіс для айтівців: як працює DateCoders

«Мій знайомий — чудовий спеціаліст, але з особистим життям у нього не складалося. Йому хотілося знайти людину, з якою можна бути на одній хвилі: обговорювати таски й дедлайни, піти разом на конференцію чи поділитися радістю від вирішеної задачі. Складно поділитися радістю від вирішеної задачі людині, яка досить далека від IT. Знайти таку „рідну душу“ на відомих сервісах знайомств було майже неможливо», — розповідає Олег.

Як айтівці знайомляться між своїми — без крінжу, через спільні інтереси і професійний бекграунд — Олег розповів dev.ua.

Все зробив сам

Олег почав розробку самостійно — колишній девелопер, а нині  бізнес-аналітик, він вирішив зробити все своїми силами. «Для мене це не було складною задачею. Це був радше pet-проєкт, я займався ним у вільний час. За кілька місяців я зробив основний функціонал DateCoders — реєстрацію, картки учасників, пошук, обмін повідомленнями», — розповідає Олег.

Айтівцеві кортіло якнайшвидше запуститися ствій стартап, щоб зрозуміти взагалі, чи має ця ідея право на життя.Виявилось, що ідея цікавить спільноту, втім є над чим працювати і як вдосконалювати сервіс. І після запуску він запросив у команду знайому розробницю, яка зробила редизайн головної сторінки. Після цього кількість нових користувачів почала стабільно зростати.

Без інвестицій, але з органічним успіхом

Розробка сервісу майже не потребувала витрат від фаундерів — лише базові витрати на хостинг і домен. «Увесь код і дизайн зроблені власними силами», — наголошує Олег. Попри це, без жодних витрат на рекламу сервіс вийшов у топ Google за запитами «IT знайомства» та подібними.

«Це показує, що потенціал у платформи величезний. Якщо отримати фінансування на маркетинг, сервіс може швидко вийти на широку аудиторію», — ділиться стартапер.

Як це працює

Інтерфейс застосунку максимально інтуїтивний. Користувач реєструється, вказує місто, вік і кого шукає, обов’язково додає фото, кожне з яких адміністратор перевіряє вручну). 

«Ми не можемо гарантувати, що фото справжні, але навіть так — це краще, ніж рандомні картинки. Більшість користувачів справді завантажують свої реальні фото, і це видно при модерації», — каже Таран.

У майбутньому команда планує ввести статус підтвердженого користувача — його можна буде отримати через LinkedIn, щоб підвищити довіру до профілю.

Жодного бота

Зараз у сервісу трохи більше 100 зареєстрованих користувачів. «Це наш головний виклик — без фінансування складно масштабуватися. Але навіть без реклами люди нас знаходять і реєструються. Звичайно, можна створити ілюзію бурхливої діяльності і внести в систему тисячі анкет-ботів. Та ми принципово не додаємо ботів — у нас невелика, але реальна і релевантна аудиторія «, — каже Олег.

За словами Тарана, це лише початок, а кількість це лише справа часу:  у світі вже понад 18 млн айтівців, і ця цифра швидко зростає.

Монетизація та плани

Наразі сервіс повністю безплатний. Згодом з’являться преміум-акаунти з додатковими можливостями, але базовий функціонал залишиться відкритим. «Ми хочемо створити ком’юніті, а не просто черговий Tinder для айтівців. Якщо знайдемо партнерів і отримаємо підтримку досвідчених гравців ринку, сервіс може вирости до мільйонної аудиторії», — каже Таран.

Олег відкритий до інвестицій та партнерства з компаніями у сфері дейтингу й технологій. Зареєструватися у сервісі можна тут. 

https://dev.ua/news/khotiv-dopomohty-znaiomomu-rozrobnyku-znaity-kokhannia-kharkivianyn-stvoryv-deitynh-servis-dlia-aitivtsiv-iak-pratsiuie-datecoders-1763056037

Комментарии

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *