«Попит на ІТ-послуги у світі у другій половині 2025 року не зменшився — а трансформувався», — цитує Forbes представників Львівського ІТ-кластеру.
Найбільший попит, за даними організації, користується послугами управління даними, послугами хмарної міграції та модернізації застарілих систем, додає асоціація. «Маргінальність класичних моделей обслуговування зменшується», — додають у Львівському ІТ-кластері.
Кластер додає, що ринок став більш вимогливим: клієнти очікують не просто виконання замовлення, а й помітного бізнес-результату. «Це включає в себе демонстровану рентабельність інвестицій. Такий підхід вимагає переосмислення, українські технологічні компанії поступово це демонструють», — пояснюють у Львівському ІТ-кластері. Там зазначають, що структура контрактів змінюється: з’являється більше коротших, проектних, орієнтованих на результат моделей.
За словами аналітика Horizon Capital Андрія Бродецького, якого також цитує Forbes, «попит на великі проекти знижується через нестабільність. За його оцінкою, попит на проекти штучного інтелекту значно зріс, а на всі інші впав».
«Вплив штучного інтелекту неоднозначний», — каже Бродецький. «Існує високий попит на проекти зі штучним інтелектом, але клієнти очікують, що замовлення виконуватимуться невеликими командами за допомогою штучного інтелекту». Він каже, що нові контракти можуть призвести до скорочення витрат на 30%.

Добавить комментарий