У заяві, опублікованій в Instagram, FAVBET стверджує, що банківські установи отримали «неправомірні вимоги» від Гетманцева припинити обслуговування платежів компанії за операціями з клієнтами, через що наразі виведення коштів заблоковане
Попри це, оператор наголошує, що гроші користувачів зберігаються на клієнтських рахунках, є «недоторканними» та будуть виплачені одразу після розблокування платіжних каналів. Паралельно FAVBET тестує ручні механізми повернення коштів, які, за заявою компанії, мають дати змогу виконувати частину виплат навіть в умовах обмежень.
Окремо компанія реагує на хвилю фейків і чуток про нібито нелегальний перезапуск сервісу. У зверненні зазначається, що такі «зливи» не відповідають дійсності, суперечать принципам бренду, а сам FAVBET працює винятково в межах українського законодавства, дотримується ліцензійних умов і стандартів відповідальної гри та «не здійснює жодної діяльності поза правовим полем».
Партнерам оператора надійшов також окремий лист від ТОВ «Хайлад Солюшнс», яке відповідає за розміщення онлайн-реклами. У документі компанія повідомляє про «раптові технічні й адміністративні обмеження» на використання власних банківських рахунків і просить тимчасову відстрочку виконання платіжних зобов’язань за договором на рекламні послуги в інтернеті від 1 травня 2025 року.
«Хайлад Солюшнс» запевняє, що після усунення обмежень усі господарські та фінансові зобов’язання будуть виконані в повному обсязі та без зволікань. У FAVBET підкреслюють, що зосереджені на юридичному врегулюванні ситуації, відновленні стабільної роботи сервісів і захисті прав клієнтів, а користувачів і партнерів закликають орієнтуватися лише на офіційні канали комунікації.
Раніше dev.ua писав про те, як за інформацією голови фінансового комітету ВРУ Данила Гетманцева, Бюро економічної безпеки наприкінці вересня розпочало розслідування за ознаками ухилення від сплати податків компанією Favbet та іншими учасниками ринку грального бізнесу.

Добавить комментарий