СЕО «Київстару» заявив, що понад 30% мережі залишилися без живлення й закликав абонентів подбати про резерв для роутерів

Як розповів Комаров у своєму дописі у Facebook, на 9:00 ранку понад 30% мережі оператора були без світла, п’ять регіональних технічних центрів працювали від генераторів, а близько 4% сайтів опинилися повністю недоступними. Загалом упродовж доби значна частина інфраструктури трималася на акумуляторах та генераторах, що ускладнило підтримку стабільного сервісу.

За словами топменеджера, до нинішнього опалювального сезону «Київстар» заздалегідь підготувався: 99% мережі фіксованого Домашнього Інтернету вже можуть автономно працювати до 12 годин. Для цього оператор встановив понад 80 000 LiFePO4-акумуляторів і вклав у модернізацію систем резервного живлення майже 300 млн грн у 2024–2025 роках.

Втім, без участі самих абонентів цей резерв не дає повного ефекту. Комаров наголошує, що під час відключень світла фіксована мережа залишається активною, але роутери у квартирах та будинках часто вимикаються разом із електрикою. Щоб інтернет працював якомога довше, користувачам радять під’єднати домашні маршрутизатори до павербанків, ДБЖ або портативних електростанцій.

За оцінкою СЕО, нині про резерв для роутерів подбали лише 15–20% клієнтів Домашнього Інтернету. Під час нещодавнього повного блекауту в Полтавській області цей показник взагалі становив близько 2%. У результаті більшість абонентів перемикається на мобільний інтернет, що різко підвищує навантаження на базові станції, скорочує час їхньої автономної роботи й погіршує якість мобільного зв’язку.

Комаров підкреслює, що оператор зі свого боку зробив значну частину підготовчої роботи, а саме посилив резервування та живить критичні вузли від генераторів. Однак для збереження зв’язку під час можливих тривалих блекаутів потрібна спільна відповідальність: якщо кожне домогосподарство, яке може собі це дозволити, підключить роутер до резервного джерела живлення, це зменшить тиск на мобільну мережу й допоможе країні довше залишатися на зв’язку навіть у найскладніші дні енергокризи.

Раніше dev.ua писав про те, як Оператор «Київстар» та українська аналітична платформа Nexinsight представили спільний інструмент, який дозволяє оцінювати ефективність рекламних кампаній навіть тоді, коли користувач не натискає на банер чи відеооголошення. Система аналізує поведінку людини протягом двох тижнів після контакту з рекламою і показує, чи повертається вона на сайт або в застосунок самостійно. 

https://dev.ua/news/seo-kyivstaru-zaiavyv-shcho-ponad-30-merezhi-zalyshylysia-bez-zhyvlennia-i-zaklykav-abonentiv-podbaty-pro-rezerv-dlia-routeriv-1763634206

Комментарии

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *