У службовій записці Альтман заявив, що компанія відкладе такі ініціативи, як реклама, агенти для шопінгу та охорони здоров’я, а також особистий помічник Pulse, щоб зосередитися на вдосконаленні ChatGPT, пише The Verge.

За його словами, це стосується основних функцій чатбота, як-от підвищення швидкості та надійності, краща персоналізація та можливість відповідати на більшу кількість запитань.

Для спеціалістів, які працюють над ChatGPT, буде проводитися щоденна нарада. Крім того, Альтман закликав до тимчасових переведень співробітників між командами, щоб прискорити розробку.

Свого часу, після появи ChatGPT, Google теж оголошував «червоний код». І дивлячись на останні успішні релізи, це принесло свої результати. База користувачів ШІ-продуктів Google зростає — цьому сприяє успіх таких популярних інструментів, як модель для створення зображень Nano Banana — а його остання ШІ-модель, Gemini 3, обійшла конкурентів за багатьма галузевими бенчмарками та популярними показниками.

Своєю чергою OpenAI витрачає сотні мільярдів доларів на фінансування зростання та пошук шляху до майбутньої прибутковості. 

https://dev.ua/news/liderstvo-openai-na-shi-rynku-pokhytnulosia-sem-altman-oholosyv-chervonyi-kod-1764682984

От admin

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *