Про це повідомляє Forbes Ukraine.
Деталі угоди не розголошуються. Але в компанії наголосили, що не будуть впливати на контентну політику видання, яке буде працювати як незалежна редакція.
Наразі портфель власних медійних активів Fozzy Media Group включає БЖ, Shuba.life та кілька спеціалізованих спільнот, зокрема «Сомельє в зелених штанях», DrinkSetter і BeerMaster.
За три квартали 2025 року виторг Fozzy Media Group склав 45,6 млн грн. Ця сума вже більша за весь попередній рік, тоді це було 42 млн грн.
За словами CEO Fozzy Media Group Олени Шабашкевич, розвиток власних медіа дає ритейлеру можливість краще розуміти аудиторію. «Ми бачимо, які теми й формати найбільше резонують із потенційними клієнтами Fozzy Group», — каже вона.
Керівник департаменту рекламних технологій Fozzy Group Дмитро Панасюк пояснює, що це допомагає будувати маркетингові кампанії, націлені як на просування бренду, так і зростання продажів.
«Віледж» з’явилося в серпні 2011 року. Зараз охоплення сайту на місяць складає 270 000–390 000 відвідувань.
https://dev.ua/news/fozzy-group-prydbala-onlain-mediia-the-village-ukraina-forbes-ukraine-1764698413