Таким чином, Sense Bank демонструє, що банківський сервіс може бути не лише зручним і безпечним, а й цікавим та приносити позитивні емоції.
Такі підходи стають конкурентною перевагою для фінансових установ (і будь-якого іншого бізнесу) та задають нові стандарти залученості у всій індустрії. Детальніше про це редакція dev.ua дізналася від членкині правління Sense Bank, директорки блоків ІТ, роздрібного та платіжного бізнесу та диджиталізації Інни Тютюн. Також ми протестували представлені у Sense SuperApp ігри та інтерактивні елементи, щоб зробити про них власні висновки. Про це та інше — далі.
Більше, ніж гра. Які завдання допомагає вирішити гейміфікація
Зі слів Інни Тютюн, для бізнесу гейміфікація стає способом вирішувати одразу кілька завдань: залучати нових клієнтів, утримувати наявних, формувати позитивний досвід і підвищувати цінність бренду.
«У сфері фінансів, де сервіси часто сприймаються як сухі й формальні, гейміфікація дозволяє зробити взаємодію з продуктами більш динамічною та зрозумілою», — зазначає членкиня правління Sense Bank та директорка блоків ІТ, роздрібного та платіжного бізнесу та диджиталізації.
Для бізнесу, зокрема банківського, окрім питання залучення аудиторії та збільшення її лояльності, гейміфікація є способом стимулювання цільових дій клієнтів, відмежування від конкурентів і просування власного бренду, також вона виконує освітню функцію.
«Гейміфікація у банківських послугах виконує потужну освітню функцію: вона спрощує освоєння нових сервісів та допомагає клієнтам розкривати повний потенціал цифрової екосистеми банку. Захопившись грою в додатку, завдяки спеціальним квестам, ігровим завданням, рейтингам чи винагородам користувачі, в результаті, знайомляться з різноманітними платіжними опціями, можливостями інвестицій, аналітикою витрат або навіть інструментами фінансового планування. Це відбувається ненав’язливо, у цікавій та захопливій формі», — підкреслює Інна Тютюн.
Вона додає, що такий підхід мотивує не лише частіше користуватися вже відомими функціями, а й відкривати для себе нові сервіси, які раніше залишалися поза увагою.
Поза цим є ще один нюанс, який робить гейміфікацію банківських додатків великим плюсом для користувачів — це емоційний фактор, особливо в умовах постійних стресів.
Інна Тютюн зазначає, що гейміфікація банківських застосунків сьогодні стає не лише інструментом навчання чи залучення, а й способом емоційного розвантаження для клієнта.
«Ігрові механіки й інтерактивні квести дозволяють перемкнутися на позитивні емоції й знайти для себе маленькі „острівці спокою“ у щоденній рутині. Тож гейміфікований банківський сервіс — це не просто платіжний інструмент, а елемент турботи про користувачів», — переконана членкиня правління Sense Bank.
Досліджуй Україну та отримуй бонуси
У мобільному застосунку Sense SuperApp з’явилася гра, яка не тільки дає змогу розважитись та відволіктися, а й приносить користувачеві вигоду у вигляді бонусів.
У грі на вас чекають мальовничі маршрути загадки та вправи на уважність — можемо це підтвердити після власного тестування.
Гра складається з п’яти рівнів, і проходити можна по одному щодня. За кожен із перших чотирьох етапів ви отримаєте один бонус від Cash’u Club. Щорівня вам доступно три безкоштовних підказки, а якщо знадобиться більше — їх можна обміняти за накопичені кешики.
Ті, хто успішно завершать пʼять рівнів та зберуть всі частини оберегу, отримають ексклюзивну винагороду від Cash’u Club: протягом семи днів діятиме 5% кешбек на всі покупки від 500 гривень у будь-якій категорії, а максимальна сума бонусів — 100.
Накопичені бонуси можна легко вивести на картку, використати для участі у розіграшах подарунків або передати на допомогу ЗСУ. Остання опція взагалі дуже цінна — адже йдеться про те, що зробити добру справу може кожен. І навіть якщо допомога однієї людини не буде значною, то від десятків тисяч користувачів застосунку вона буде більш ніж відчутною.
Ігри — це не про вік, а про сутність людини
Нідерландський вчений Йохан Гейзинга у своїх працях довів, що ігри — це абсолютно не про вік, а про саму сутність людини. Гра створює нові сенси, вносить емоції, творчість, свободу вибору, елемент змагальності та спільного переживання — і для дорослих, і для дітей.
«Для юних користувачів від 6 до 14 років Sense Bank запровадив дитячу картку TRY, що дозволяє поєднати фінансову практику з ігровими завданнями. Батьки можуть створювати список справ із винагородою, діти виконують їх та отримують гроші на картку. Такий підхід не лише мотивує дитину, а й формує перший досвід керування коштами, відповідальності та розуміння цінності грошей», — зазначає у коментарі членкиня правління Sense Bank, директорка блоків ІТ, роздрібного та платіжного бізнесу та диджиталізації Інна Тютюн.
«Завдання від батьків, зокрема, може полягати у виконанні домашньої роботи або інших навчальних чи спортивних активностей. Ба більше, діти мають змогу запропонувати батькам свої ідеї до виконання, створивши нові завдання або обравши готові з шаблону та надіславши їх на погодження», — розповіла вона.
Ігрові фішки Sense Bank для дорослої частини клієнтів також включають числені «великодки», які змінюють одна одну у застосунку Sense SuperApp. Чому «великодка» і що це таке? Раніше у розмовній мові це називали «пасхалками» — свідомо включений розробниками до програмного продукту секрет, який слугує нагородою для уважних користувачів. За своєю суттю це є жартом, залишеним розробниками для тих клієнтів, хто виконає в програмі низку нетипових дій. Але така розмовна назва запозичена з російської, тож тут українізація теж як ніколи доречна.
Наприклад, якщо в Sense SuperApp затиснути своє ім’я в профілі, то відкривається антистрес-гра, що може сприяти підвищенню активності користувачів у застосунку та, знову ж таки, формує емоційний зв’язок з брендом. До слова, цю «великодку» можна знайти не тільки в профілі і вона не єдина — в Sense SuperApp доволі багато прихованих інтерактивних елементів, які може тестувати клієнт.
Ще один приклад інтерактиву в Sense SuperApp — скретч-картки, які щодня доступні для клієнтів з відкритим кредитним лімітом. У них приховані бонуси, знижки та підвищені відсотки кешбеку. Якщо упродовж тижня не проґавив жодної картки, то наприкінці очікує суперприз.
Скретч-картки — це і є та сама ігрофікація процесів, коли користувач може отримати додаткову винагороду за просту дію. Ця «гра» формує у клієнта певну звичку: «треба заходити в застосунок щодня». Для банку ця клієнтська звичка впливає на можливість створити додаткові продажі продуктів чи пропозицій.
Гейміфікація як стратегічна перевага
У сучасному цифровому світі гейміфікація є одним з найефективніших інструментів залучення та утримання клієнтів для будь-якого бізнесу, що працює з онлайн-застосунками. Вона не лише робить взаємодію з продуктом цікавішою, а й полегшує навчання користувачів і популяризацію нових сервісів, зміцнює емоційний зв’язок з брендом та виділяє компанію на фоні конкурентів. Саме тому приклад Sense Bank виглядає показовим — банк не обмежується класичними фінансовими функціями, а створює новий рівень клієнтського досвіду.
https://dev.ua/news/chomu-vashomu-biznesu-potribna-heimifikatsiia-dosvid-sense-bank-1764748205