Про це Perplexity AI повідомила 4 грудня, але не уточнила фінансові умови.
ШІ-компанія також уклала з Роналду глобальне партнерство й запустила інтерактивний центр для фанатів у своїй пошуковій системі.
«На честь партнерства Perplexity запускає інтерактивний хаб CR7! Тут фани Кріштіану Роналду зможуть детально вивчити його кар’єру, побачити унікальні знімки, знайти відповіді на цікаві запитання, згадати найкращі голи та їхні залаштунки. Протягом усього періоду партнерства з’явиться більше контенту, нових можливостей та ексклюзивних товарів», — говориться у повідомленні компанії.
Заснована у 2022 році, Perplexity стала стартапом, який зростає найшвидше у сфері штучного інтелекту, позиціонуючи себе прямим конкурентом Google. Компанія, що базується в Сан-Франциско, була оцінена в $20 млрд у вересневому раунді фінансування та розширює свої корпоративні інструменти, платні підписки й міжнародну присутність на тлі зростання попиту на альтернативи пошуку на основі штучного інтелекту.
Досі Роналду переважно інвестував у свою рідну країну, Португалію, та зосереджувався на менших бізнесах, таких як придбання Lisboa Racket Center у 2024 році, а також мережі готелів, спортзалів і медіагрупи, пише Bloomberg.
Ці інвестиції відбулися через кілька тижнів після зустрічі Роналду з президентом США Дональдом Трампом у Вашингтоні. Хоча жодна зі сторін не розкрила подробиці їхньої розмови, це викликало в інтернеті спекуляції щодо потенційних комерційних чи рекламних зв’язків.