Pinterest додав ШІ-асистента для пошуку речей на своїй платформі

У Pinterest описують помічника як персонального «стиліста, дизайнера інтер’єрів або організатора вечірок», які добре знають смаки користувача.

«Наприклад, запит „Мені потрібні нові декоративні подушки, що пасують до інтер’єру моєї вітальні“ спонукає Pinterest Assistant використовувати ваші збереження, дошки, колажі та інші матеріали з подібними смаками, щоб запропонувати подушки, що відповідають вашим конкретним естетичним уподобанням», — пояснюють роботу нової функції розробники.

За їхнім задумом, користувачі будуть перш за все взаємодіяти з Pinterest Assistant за допомогою іконки мікрофона в додатку Pinterest, яка запускає голосовий пошук. ШІ-асистент використовує голосовий запит для фільтрування та аналізу візуального контенту, щоб знайти найкращий варіант.

«Зумери, кажуть, що магія Pinterest полягає в тому, що він „просто розуміє мене“, чи то пошук ідеального вбрання, чи то знання вашого особливого стилю. За допомогою Pinterest Assistant ми підсилюємо цю магію, використовуючи штучний інтелект, щоб допомогти нашим користувачам відкривати для себе і робити покупки так, як вони робили б це з людиною, яка знає їх найкраще», — сказав гендиректор Pinterest Білл Реді.

В компанії зазначають, що Pinterest Assistant навчається на даних користувачів та «на основі мільярдів сигналів і нашого власного Taste-graph». Тому її мультимодальна модель штучного інтелекту для візуального пошуку «перевершує готові моделі на понад 30% за релевантністю рекомендацій щодо покупок».

«Pinterest Assistant відрізняється своїм штучним інтелектом, орієнтованим на візуальну інформацію, який використовує описові характеристики в режимі реального часу та дії першої сторони, щоб надавати візуальне натхнення та продукти, які можна придбати», — говорять в Pinterest.

Pinterest Assistant починає працювати в бета-версії для користувачів у США віком від 18 років, а в найближчі тижні та місяці стане доступним для ширшої аудиторії.

Раніше користувачі Pinterest скаржилися на збільшення кількості матеріалів, створених штучним інтелектом, через що стало важко знайти реальні речі, які можна купити або додати до дошки. У травні компанія почала маркувати ШІ-контент у додатку, щоб полегшити пошук реальних товарів, а на початку жовтня додала можливість «зменшити» кількість ШІ-генерованого контенту.

https://dev.ua/news/pinterest-assistant-1761841298

Комментарии

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *