Perplexity також запустила свого ШІ-асистента для шопінгу, який пам’ятає вподобання користувача

Нова функція компанії є безплатною для всіх користувачів Perplexity у США і базується на партнерстві компанії з Paypal, повідомляє Engadget.

Perplexity заявляє, що її помічник може враховувати контекст чату під час пошуку товарів і використовувати деталі, які ШІ дізнався про життя користувача та його уподобання, для персоналізації результатів. Після того як помічник знайде товари, які він хоче показати, ШІ може представити їх у вигляді зручно оформлених карток товарів, наприклад, із зазначенням переваг і недоліків кожної куртки та іншими відповідними деталями, взятими з відгуків і довідників.

Якщо один із продуктів, знайдених Perplexity, сподобається користувачу, він може придбати його безпосередньо через асистента та оплатити за допомогою платіжних реквізитів, збережених у рахунку PayPal. Ця функція «миттєвої покупки» поширюється на всіх продавців, які пропонують PayPal як спосіб оплати.

«Вони мають повну інформацію про своїх клієнтів, можуть обробляти повернення, формувати лояльність і підтримувати відносини після покупки, так само як і на своїх власних сайтах», — пояснили в Perplexity.

Раніше OpenAI оголосила про випуск нового інструмента під назвою «дослідження покупок» напередодні Чорної п’ятниці. Він допомагає краще шукати інформацію про потенційні придбання.

https://dev.ua/news/perplexity-zapustyla-ai-shopoholika-1764147601

Комментарии

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *